VIDEO: सबके सामने रोहित और जडेजा ने उड़ा दिया विराट का मज़ाक.. विराट ने दिया ऐसा रिएक्शन

85
4137

टीम इंडिया वेस्टइंडीज़ में है और टी-20 सीरीज़ में प्रचंड जीत हासिल की थी. अब वनडे सीरीज़ का पहला मैच बारिश की वजह से धुल गया, जिससे पूरी टीम खासी निराश थी मगर इस बीच बीच टीम के उपकप्तान रोहित शर्मा ने रविन्द्र जडेजा के साथ मिलकर कप्तान विराट कोहली के साथ कुछ ऐसा किया कि खुद विराट कोहली को यकी नहीं हुआ और वो भी सबके सामने. यही नहीं विराट भी वहीं पर मौजूद थे।

तो वेस्टइंडीज़ में टीम इंडिया दूसरे वनडे की तैयारी कर रही है. इस बीच रोहित शर्मा और रविन्द्र जडेजा ने एक गेम शुरू कर दिया ये हेड्स अप गेम था और इसकी शुरुआत हिटमैन ने की. इस खेल में रोहित शर्मा को खिलाड़ी के नाम की तख्ती उठानी थी और फिर जडेजा को उसकी मिमिक्री करने थी और उसके बाद रोहित को नाम बताना था. तो पहले तो दोनों ने मिलकर जसप्रीत बुमराह का मज़ाक उड़ाया और बुमराह का नाम लेकर दोनों खूब हंसे और उसके बाद बारी थी विराट कोहली की. रोहित ने तख्ती उठाई. जिसमें विराट का नाम था और जडेजा शुरू हो गए विराट की मिमिक्री करने में. जडेजा बार बार अपनी नाक पर उंगली लेकर जाते और अंगूठा चूसने की एक्टिंग करते यानि विराट ऐसा ही करते होंगे  और उसके कुछ देर बाद रोहित ने पकड़ लिया कि जडेजा विराट की एक्टिंग कर रहे हैं और रोहित बोले- विराट जी. रोहित के मुंह से विराट का नाम निकला तो तुरंत विराट भी पलटे और दोनों को देखने लगे।

तब तो रोहित और जडेजा खूब हंस रहे थे फिर विराट ने जडेजा से दोबारा उनकी एक्टिंग करने को कहा तो जडेजा ने फिर से वही स्टेप किया और फिर दोनों खूब हंसे. हालांकि विराट भी दोनों को देखकर मुस्कुराते रहे।

85 COMMENTS

  1. Sweet blog! I found it while searching on Yahoo News. Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News? I ave been trying for a while but I never seem to get there! Thank you

  2. Greetings I am so grateful I found your web site, I really found you by accident, while I was
    searching on Bing for something else, Nonetheless I am here
    now and would just like to say thank you for a tremendous post
    and a all round enjoyable blog (I also love the theme/design),
    I don’t have time to go through it all at the moment
    but I have bookmarked it and also added in your RSS feeds,
    so when I have time I will be back to read a great deal more,
    Please do keep up the great job.

  3. Hi there! I know this is kind of off-topic but I needed to ask.
    Does managing a well-established website like yours require a massive amount work?
    I am brand new to operating a blog but I do write in my diary every day.
    I’d like to start a blog so I can easily share my personal experience and thoughts online.

    Please let me know if you have any suggestions or tips for brand new aspiring bloggers.
    Thankyou!

  4. I simply could not depart your site prior to suggesting that I extremely loved the usual info a person supply on your guests? Is going to be again continuously to investigate cross-check new posts

  5. This particular blog is really educating and besides informative. I have picked up a lot of interesting tips out of this source. I ad love to visit it every once in a while. Cheers!

LEAVE A REPLY